Secilasya Babynest, emzirme önlüğü, C emzirme yastigi, puset minderi, puset örtüsü, ana kucagi , kangru Bunlardan almadan da olur gereksiz dediğiniz var mı?
Busrata33 Secilasya C emzirme yastığı gereksiz ben hiç kullanamadım yastık,puset minderini ince olanlardan tercih edin kalın olanlar beş para etmez çocuk rahatsız oluyor.Kanguruyu da kullanana ve bebeğe bağlı bende iki tane var bebeğim asla istemedi bence birinde var ise 3-4gün alıp deneyin o şekilde alın.Baby Nestle emzirme önlüğü gerekli bence ben çok kullandım
Tugraseda Secilasya anakucağı, kanguru, c yastık, babynest bunları kullanmadım. 2. Cocuğumdada almayı düşünmediğim şeyler. Emzirme önlüğü cok gerekli dışarıdayken kurtarıcı, puset içi minderde gerekli çünkü şlk zaman o kadar kücük oluyolarki gömülüp kalıyolar desteklemek gerekiyo
twofruits Secilasya kanguru aldım çokta uzun süre kullandım kilo sınırına kadar diyim puset minderini müslin olduğu için alacağım ya da müslin kılıf kendi kılıfı minderi terletiyordu hep oğlumu şimdi yaza doğumum denk gelecek terletmesin diye minder alacağım puset örtüsü de aynı şekilde kendi battaniyelerinden rüzgardan korumak için örtüyordum oğlum kış Bebeği müslin örtü alıp onu kullanmayı düşünüyorum özel olarak almayacağım yazın hava alması lazım sıcakta bunalır zaten çok kullanmam kalabalık ya da hastane kontrollerinde kullanırım sadece babynest almadım emzirme önlüğü yastığı almadım evde kendiniz küçük bir yastık yapıp öyle destekleyebilirsiniz ben öyle yaptım dışarda genelde bakım emzirme odası olan yerlerde oldum açıkta emzirmedim örtüye ihtiyacım olmadı
Senaykork Secilasya ana kucağı elektrikli şiddetle tavsiye ederim elektriksiz alcaksan pusette aynı işlevi goruyo gerek yok , bebeğin özellikle erkekse sling veya kanguru tavsiye etmiyorum tesislerine zarar verebiliyor.
Smyye1B Secilasya Babynest gereksiz onun yerine reflü yatağı almanızı tavsiye ederim , Emzirme yastığı gereksiz kullanmadım kendi yastiklarimizla daha rahat ettim.