Ben bi kurtaj oldum kalbi atmadigi icin daha sonra normal kontrole gitmistim yumurtaliklarima bakti doktor ve dediki yumrta sayin az tip bebek yaptir hemen zaman kaybetme dedi. Amh degerim bu arada 0.58 cikmisti cok korktum agladim falan… sonra isimden ve yasadgim sehirden dolayi yaza kadar tup bebegi erteleme karari aldim. Ama 1 ay icinde normal yolla hamile kaldim suan 14. Haftadatiz cok sukur bi sikinti yasamiyorum. Baska bi doktor bana sunu demisti siz duzenli adet oluyorsunuz ve bi kurtajiniz var neden tup bebege yonlendirdi diye diger doktoruma sasirmisti. Yaptigim sadce folik asite erken baslamakti