Öğretmenlik yapıyorum. Şuanda 31+3 hamileyim. Merak ettiğim şey şu, 32. Haftada izne ayrılmayııp devam edersem 35. Haftanın sonuna kadar çalışabiliyorum sanırım yani okul tatil olduğu gün tam 35+0 oluyor. Ama mesela 34. Haftada ayrılmak istersem de izne ayrılabilir muyum. Bu cuma kontrolüm var sanırım ona göre rapor almam gerekiyor