Kızlar merhaba ben 24 haftalık hamileyim evhamlar kraliçesiyim resmen ikinci gebeliğim olmasına rağmen elimde değil sürekli stres halindeyim bugün doktora gittim herşey yolunda dediği halde bı kaça saattir hareket yok içim içimi yiyor resmen hem evdeki çocuğuma evhamlaniyorum hem karnımdaki ne iyimi yaşıyormu diye napicam nasıl baş edicem valla kafayı yicem stresten başim ağrıyor resmen bir an önce haftalar geçsin ve bebeğim doğsun istiyorum belki ozaman geçer bu halim 🥺🥺