Rasev şöyle ki yeni gebeler bilmiyor 🤷♀️ Bende öyle. 5 haftalık gebeyken temizlikten sonra lekenmem olmuştu internetten baktım normal olduğunu yerleşme kanamaları vs. Olduğu yazıyordu önemsemedim. Ve tekrar oldu lekenmem bende buraya yazdım normal mi yoksa hastaneye mi gitmeliyim diye hemen acile koş dediler gittim ve düşük tehlikem oluşmuş iğne yaptılar ilaç verdiler ve yattığım işte bildiğiniz süreçler. İyi ki de yazmışım. Bilmediğin için normal sandım ama meğer bir damlası bile çok önemliymiş. Bu konu olsun diğer her konu olsun ilk gebeliği olanlar bilmiyor bilmiyoruz. Ben çoğu şeyi burda postlarda okuya okuya öğrendim. Sonuçta hamile-gebe bebek bekleyen platformu cevap vermek istemediğiniz postları geçin gidin bana da saçma gelen sorular oluyor ama demekki bilmiyor diyip geçiyorum. Yani postunuz yersiz olmuş. Herkes aynı bilinçte olamıyor maalesef