CeydaST evet öyle ben iki kere de hamile.kaldim hangi değerlerle o zaman bilmiyoruz ama onlar da sağlıksız oldu belki de bu sebeptendi o zaman sperm bakilmadi genetik testler vs bakıldı hiç birsey çıkmadı o zaman şimdi içimde de hep korku var olsa da sağlıksız mi olur diye