Arkadaşlar bebeğimde sarılık var doğum yapan arkadaşlar bu konuda neler yaptınız nasıl atlattınız
Cuma günü 12 çıktı dr pazartesi günü tekrar gelin dedi gittik kilo alıyor sarılık artmış ama 14.5 olmuş mama+süt dedi yarına beslenmede sıkıntı ya da sarılığı yüzden bakınca artmış gibi olursa getirin dedi sıkıntı olmazsa çarşamba günü tekrar göreyim dedi napayım ben sık sık besliyorum 😮💨