Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim bugün Tetenoz aşısı yapmaya gittim. Tansiyonumu ölç durdum 13 e 7 çıktı hemşirem korkulacak bir şey yok şimdilik dedi ama biz hani istemiyoruz 12 üstü Dedi bu hafta kontrole gel sürekli tansiyonunu ölçecekz aranızda hiç yüksek tansiyon yaşayan var mı veya tansiyonum gerçekten çok mu yüksek başımda da hafif bir ağrı var böyle baş ve gözüm ağrıyor çok korkuyorum çokta stres yapıyorum hani Allah korusun tansiyon yükselirse boşuna vurursa bir zarar var mı kızlar ne olur biriniz bir şey söyleyin ilk gebeliğin de hiçbir şey bilmiyorum evde tek başımayım eşim gece çalışıyor stres yapa yapa artık kendimi yedim bitirdim