Merhaba dün randevum vardı bebeğim kilo açısından tombiş bi bebek ama dünde 37 haftada 4.200 kilosu 51cm boyu olduğunu doktor dedi, normal doğum riskli olabilir omuzları takılabilir diyerek sezeryan günü verdi. Etrafımda benim bebekliğimde dahil olmak üzere 4.400 normal doğmuşum yani acaba doktor sezeryan kafasında bir doktor mu yoksa bu kilolarda normal doğum yapanlarda var mı ? Ve hiç çatı muayenesi de yapmadı hani çatımın darlığınada bakmadı , bu arada sezeryana karşı değilim iki türlü doğumda bebeğime kavuşmamı sağlıcak💕