Merhaba bende Etimesguttayım, hem devlet hem özelden takipçliyim. 2 doktorumda koru hastanesinden ayrıldı. Ama doğum koru hastanesinde olucak inşallah anlaşma o şekilde yapıldı. Devlet hastanesi Yenimahalle Ali KoRay Bayramoğlu gidiyorum özel olacak da Hüseyin pehlivan gidiyorum ikisinden de aşırı memnunum çok şükür 😇şimdilik 13 haftalığız hayırlısıyla cinsiyeti öğrenmek için sabırsızlanıyorum 🥰