Nergizruky1 Kızlar 15+1 sebepsiz yere iki parça pıhtı şeklinde kanama gördüm. Doktora gttim hemen direkt düşük önleyici verdi? Sebebi sizce düşük olablir mi öncesinden herhangi bir durum yaşamadım hiç herşey yolundaydı. Lütfen bseyler söyleyin çok üzgünüm
neanladinyurdagul Nergizruky1 o haftalarda bazen rahim içi kanama oluyor endişelenmee rahat ol stres yapma bolca dua et bir şey olmaz Allah korusun
1_prensesannesii Nergizruky1 6 haftalığım iki ped dolusu kanamam oldu sebepsiz şekilde ve şükür kesildi bile bişey olmadı sen de içini ferah tut bolca dinlen
Nursena2023 Nergizruky1 Merhabalar geçmiş olsun şimdi nasılsınız. Birde kanama olunca alttan mi bakıyorlar
Minik-ve-annesi @Nergizruky1 Allah muhafaza düsecekse zaten bianda kan geliyor yani daha öncesinde bı belirtisi yok
Nergizruky1 1_prensesannesii ya çok geçmiş olsun🤲🏻 inşallah benimde sağlıklidir birdaha yaşanmaz . Çok üzücü bir durum kimseye göstermesin Allah.