Sedavedoga Kubradgrmncgl66 hamileliğin güzel gidiyorsa insan bitsin istemiyor benimde öyle geçti çok şükür her aşamanın kendi güzelliği var ama bebişi görmeyi daha çok istediğim
Sedavedoga Kubradgrmncgl66 kesinlikle burdaki herkesin en çok merak ettiği konu o bende aynı şekilde kime benziyor nasıl diye ölüyorum 😂
Sedavedoga Kubradgrmncgl66 inşallah sağ salim kucağımıza alalım zaten bize dünyanın en güzel bebeği olarak gelicek 💖