KumCi arada olur öyle şımarıklıklarımız napalım, benimde vicdabım cok rahat yapmam gereken ne varsa yapıyorum, yasaklara uyuyorum. Ama nefis bi yerde ağır basıyo bazen. Benimde canım sushi çekmişti en masumundan çiğ olmadığını bildiğim bi çeşitinden 4-5 tane yemiştim🥹