Tugbanurrozcn 29+0 haftalık hamileyim ama 2 gündür ayak bileklerimde şişlikler arttı sebebi ne olabilir bi bilginiz varmı hanımlar😊
Belginylmz Tugbanurrozcn Normal haftan ilerliyor ödem oluşuyor agirlastin ayak üstünde kaldığında ayaklar siser
Yakutbebek Tugbanurrozcn bende 29 haftadayım .27.haftada öyleydim ayakkabı olmuyordu sonra 1 hafta sabah akşam yürüdüm düzeldi