Kızlar selam
Gebeliğimin son ayındayım bebeğim güzel kilo alıyodu boy kilo hep iyiydi. Bugün kontrolde sadece 300 gram aldığını gördük . Bende de bu ay çok fazla ödem oluştu, doktor kendin her şeyi yedin diye çocuğa yarayacak diye bi şey yok beslenmene dikkat etmen lazım dedi (tuz hamurişi) gibi şeyler hayatından çıkıcak dedi. kendimi suçlu hissettim çünkü bu ay gerçekten inanılmaz kötü beslenmiştim. Genel sağlık durumu iyi ama hafta olarak 1 hafta geriye atmış gelişimi ben de onun için daha fazla ne yapabilirim, nasıl beslenebilirim öneriniz var mı?
Şimdiden teşekkür ederimm ♥️