Haziran14 Kızlar çatlama iğnesi oldum başta ilk 3 gün ağrım oldu yumurtalıklarımda sonra geçti 10.günüm bugün ama 2 gündür aşırı bel ağrım var duramıyorum bununla kasık ağrım tabi ama bel çok baskın özelikledr akşam üzerleri çok ağrıyor başına böyle bişi gelen varmı
Hatice_65 Haziran14 merhaba, bende oldum çatlatma iğnesi 10 gün oldu ama hala adet sancısı gibi kasık ağrım devam ediyor, ne olduğunu anlayamadım tuttu mu tutmadı mı bilmiyorum, sizin sonuç nasıl hamile misiniz?