Tugbaelmass ilk oğlumda biraz geç kalmıştım ben, bir buçuk yaşındaydı odasını ayırdığımda.. maddi sıktıntılarvardı, yapamamıştım, sonrasında bir sıkıntı yaşamadım ama.. şimdi ikinci oğlumu kısmetse yaza girerken, 9 aylık filan olacak, ayırmayı düşünüyorum.. tekrar taşınmak sıkıntı olmayacaksa evinize geçer o ara da bakarsınız, en az bir sene var önünüzde.. ama tekrar taşınmak zor olur derseniz az daha bakın derim