kadertugrul7 Alymus sakın ama sakın sıkmayın benim oglumda çok olurdu süt topaklanir derler sağlık ocagina goturmustum ben direk annanemde demisti ama emin olmak icin sadece cok hafif duştan sonra cok bastirmadan ovala demisti biraz ovalayinca geciyordu
Yaseminanne Ben yaşamadim ama instagramda bir videoda gördüm bakabilirsiniz uzman.dr.pinarkaradeniz şeklinde ismi. Birkac hafta içinde kendiliginden gecer sikmayin ovalamayin diyordu