eceedmrll Kızlar 14. Haftamdayım kahve leke geliyor 1,2 gündür. Kalp atışını dinledik, ama nedendir bilmiyorum yaşayan var mı?
Holamerf eceedmrll benim kabızlık sonrası oldu şimdi sarı leke geliyo sarıya döndü çok korktum açıkcası testlerim temiz ama ilişki sonrasında da olabiliyormuş onu yasakladı doktor
nslhnbyrm eceedmrll 12. haftamdayım bende de var aynısı 5 gün hastanede yattım nedenini bulamadılar bebek sağlıklı görünüyor bir sorun yok çok şükür progeston başlattı taburcu etti enfeksiyon vardı bende ondan da olabilir dedi korkma git görün 🌸
eceedmrll Holamerf 14. Haftaya kadar ilişki yasak dedi bende 14 haftadayim ilişkiye girmedik, durduk yere oldu umarım geçer
eceedmrll Mrsfly Bugun kontrole cagirdi doktorum kalp atışı var gayet sağlıklı dedi ama kahverengi akinti beni korkuttu yinede
Holamerf Ben de kan verdim bu arada bebeğin tutunması için progesteron a baktılar tsh da yapabiliyormuş ona baktılar idrar temiz mi diye baktılar siz de baktırın bence ne durumdasınız belli olur