Benanneoluyorum Kızlar selamm.. Kısslar size fikir danışmak istiyorum. Kanamanız durumunda normal hasta bezi mi tercih ettiniz yoksa Depend emici külot mu? Hangisi daha iyi valizime ona göre yerleştireceğim💕
Nurr_22_22 Benanneoluyorum dependde aldım normal gece pedi de benim yoğun kanamam yoktu normal ped kullandim
Bet1 Benanneoluyorum ben ilk günden beri normal ped kullanmıştım başka bir şeye hiç ihtiyaç duymadım şimdi 2. Yi olucam gene normal ped aldım
Eceecim Benanneoluyorum depend inanılmaz rahat. Hasta bezi devasa derecede büyüktü belimden düştü ☺️😬
ftm_20 Benanneoluyorum ven depend kullanımdım 20 gün önce sezeryan oldum çok rahatladım ettim hem yüksek bek hem yumusacık çok iyi oldu iç çamaşırı giymeme gerek kalmadi
Serpilust İlk gunler bebek bezi kenarlari yirtip ebe oyle demisti. Cok da rahat ettim. Sonrasi ped ile devam ettim zaten 2. Gunden sonra azaliyo
Melisct94 Benanneoluyorum Kesinlikle depend canım 😍 oğlumda çok memnun kaldım şimdi ikinci doğumumdada aynısını kullanıcam