Kızlar bebeğim 10 günlük altı temiz karnı tok ama sürekli ağlıyor arada kucağa gelince susuyor ama onda da ağlıyor çoğunlukla ayaklarını karnına çekerek ağlıyor her beslemeden sonra gazını çıkartıyorum hatta doktor gaz damlası da verdi ama nafile acaba gazı mı var lütfen yardım edin o ağladıkça ben de ağlıyorum sürekli