Tgcey Kızlar 31+4 günlük hamileyim bugün 2 kere iç çamaşırımda su lekesi vardı idrar kaçırmışım gibi akıntım olduğu için acaba o mu dedim ilk ama ikinciyide görünce korktum var mı başına böyle bir şey gelen normal mi acaba?
Akman89 Su gelmeye başlayınca ara ara ama sık birşekilde gelir. Benim öyle olmuştu. Arada saatler olmaz yani.
ardengunes Bence mutlaka doktora git benimde ilk hamileliğimde öyle oldu doktor kontrol etti akıntı dedi suyu normal dedi ama sonra doğumda gördükki hiç suyu kalmamıştı oglumun yani iyi takip et arkadaşım