Yakamoz20 Ruya_50 10 gündür lekeleme ve kan var doktora gittim kese goremedi bugün 5+5 sata göre alttanda baktı kese yok beta istedi düzensiz gebelik olabilir dedi rahim kalınlığı 17 çıktı şaştım yani sabah aile hekimine gideceğim
Berfxdn 5+4 göğüs ağrıları ve kasık ağrılarıyla geçiyor cuma günü kalp atış için gideceğim kese ve bebek gözüktü ☺️