meliiisoz Kızlar merhaba benim riskli bir gebeliğim var serklajlıyım şuan 35+3 haftalık hamileyim 7 haziranda 37+5’e doktorum tarih verdi erken mi sizce?
yenibirannis meliiisoz eğer saglkliysa ve kilosu yerinde herşeyi iyise normal bence bende herşey güzel giderse 37 38 gibi sezeryan olucam 😊
sevcanbyhtn meliiisoz erken oldugunu sanmiyorum 2 normal dogumumda 38. Haftada baslamisti kendiliğinden gayet iyi tarihi cnm icini rahat tut sen saglikla gelsin yavrun
Elvanmirza meliiisoz erken değil canım benimde ikinci gebeliğim bende 37+5 de 29 Mayıs’ta sezeryan olacağım doktorum 37 den itibaren istediğin bir günde alabiriz dedi gelişimi iyi olduğu için
meliiisoz yenibirannis çok şükür sağlığıda kilosuda iyi hep önden giden bir bebişti en az 3 kilo doğar diyor doktorumuz Rabbim sizede sağlıklı doğum nasip etsin☺️
yenibirannis meliiisoz ne güzel işte saglkla kucağına al ins bı an önce bizim daha 17 18 haftamız var bende o haftaları görürüm ins😊 amin teşekkür ederim 🙏🥰
sevcanbyhtn meliiisoz amin bnde tesekkur ederim 3. De yolda benim bu sezeryan olucak size sezeryan tarihi hangi haftada verildi net olarak?
meliiisoz sevcanbyhtn ahh sağlıkla gelsin inşallah o da 34. Haftamda söyledi doktorum yarın tekrar kontrolüm var inşallah her şey yolundadır değişmez zamanımız erken gelmez bebisim😥riski olunca korkuyorum hep