GizeemArslaann Kızlar merhaba. 5+2de keseyi görmüştük, yarın ya da diğer gün tekrar kontole gideceğim ve 6+6 günlük oluyoruz. Kalp atışını karından duyar mıyız sizce? 😍
Nurkoylms GizeemArslaann bende haftaya gidecem tam 7+0 da inslalah duyariz sizde duyarsınız ama genelde 7 hafta olunca duyuluyor canim
znkara GizeemArslaann bizde 6+2 de keseyi görmüştük kalp atışı için 1 hafta sonra tekrar gel dedi doktorum çarşamba 7+3 olacağız inşallah duyabiliriz 😊
Ebrar0122 GizeemArslaann ben 4+4 de keseyi gördüm 6+1 de yani bugünde kalp atışını duydum erken döllenmiş benim galiba doktor ultrasona göre 6+4 dedi inşallah sizde duyarsınız 😊
Kediannesi1 Ben 6 haftada gördüm kalp atışını dinlemeyelim şimdi riskli bak demişti çift yumurta benimde bugün biri 7+1 biri 7+3 kalp atışını duyduk çok şükür 🥰