MrvveyZgc Kızlar merhaba. Lütfen anlayan varsa bir bakabilir mi geçen haftada nst de kalp atışı yüksek çıktı bugünde doktor takip edelim erken alabiliriz dedi.
Bet1 MrvveyZgc bebek çok hareketli demek yani maşallah hatta benim kasılmam.da çıkıyor 60 70 arası düzensiz olduğu için sıkıntı yok dedi
MrvveyZgc Bet1 2-3 defa 180 nin üstüne çıktığı için takip edelim falan dedi bende çok anlamadığım için tedirgin oldum
Bet1 MrvveyZgc benimde çıktı 2 kere makine ötüyor hatta o durumda ama kaç haftaliksiniz ben daha 32 yok belki o yüzden öyledir sizin haftanız fazlaysa alalım demiştir
MrvveyZgc Bet1 bende çıkmadı herhalde kasılma. 37 haftaya girmek üzereyiz biz bi de kordon boynunda ama gevşek dedi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
MrvveyZgc Bet1 inşallah hepimiz sağlıkla aşalım kucağımıza zormuş bu süreçler gerçekten kaygı düzeyim çok yükseliyo 🥹
Ozdbtl 38+1 im bugün bebeğin nabzı 180-190 lara cıktı ilk kez :( Cok üzgünüm bu durumu yasayanlar ne yapmalıyız acaba
incialpr Ozdbtl merhaba sağlıkla kucağınıza aldınız inşallah bende 38+1 deyim ilk kez bugün böyle bir problem yaşadım