Gizem60 Meltem1903 herkes de olmaz . Şu zaman diye de bişey olmaz ya adetten önce olur ya da beklenen adetten bi kaç gün sonra olur . Herkesle farklıdır ve olmak zorunda değildir canım
Aysee1123 Meltem1903 Herkeste olmaz adet öncesi veya sonrası herkesinki farklı oluyor. Ben beklenen adet günümden 9-10 gün önce yaşamıştım 1 gün sürmüştü oda 2 kere gelmişti. Pembe kahverengi arası lekeydi bu kadar
dolunayes Meltem1903 adetimden iki gun once oldu. İlk gun bir ped oldu kan. Sonra 6 gun leke. Hamile oldugumu biliyodum erken gebelik testi ile. Bilmeseydim adet oldum diyip gececektim
Esrolojii dolunayes aynı durumu yaşıyorum erken öğrendim hamile olduğumu. Regl 3 gün kala lekelenma başladı. Bugün doktora gittim yerleşme kanaması da olabilir dış gebelikte olabilir dedi. Ne kadar daha sürecek bilmiyorum
dolunayes Esrolojii 6 gun lekem surdu canim. 1 gunde adet gibi bir ped dolusu. Dis gebelik olsa degerlerin cok dusuk olur azalir ya da cok artis olur bta nasil. Ben bide kan uyusmazligi vardı. İgne vuruldum kanamam oldugu gun canim
Esrolojii dolunayes kan değerimi 2 gün arayla takip etti doktor iyi dedi yükseliyor çarşamba gideceğim tekrar 5 haftalık olacak keseyi görürüz insallah