Merhaba kızlar. 4+4 hamileyim, çok şiddetli ağrı girdi rahim etrafına sancı tarzında 1 dakika falan sonra gitti. Ilk defa bu kdr agrili oldu. Arada adet ağrılarım oluyor hafif hafif seyrediyor ama geçiyor tabiki hemen.
Sizce normal mi korkmalı mıyım? Çok erken değil mi bu haftaya göre ağrı ? Bebek bile oluşmamistir ki..