Bende kendi doğum hikayemi yazabilmek için sabırsızlanıyordum işte o gün geldi kızlar bebişimi 19 Mayıs gecesi saat 22:53 te doğurdum bir buçuk gün öncesinden hafif bel ağrım başladı sonra ara ara adet sancısı hem belim hem karnım ağrıyordu artık sancı şeklinde gelmeye başlamıştı 19 Mayıs günü akşam 4 e kadar takip ettim düzene girmişti 6-7 dk ya bire düşmüştü hastaneye gittim ama sancı çıkmadı geri gönderdiler anca sabaha doğurursun dediler ama akşam 9 gibi sancılar şiddetlendi artık duramıyordum istifra ettim sonra kanamam başladı sancılar daha da şiddetlendi dayanamayıp doktora beni sezeryana alın dedim tamam gel ameliyathaneyi hazırlatıyorum dedi hastaneye gittim apar topar tam önlüğümü giydiriyorlar suyum geldi açıklığa bakıp hemen apar topar doğumhaneye götürdüler bu raddeye gelmişsin sezeryan olma dediler sanırım 4 ıkınma da ebenin karnıma bastırmasıyla doğdu bebişim 2795 gr olmuş ıkınma evresi biraz zordu beceremediğim için dikişim çok oldu 5-6 tane dediler içten de varmış iki gece kaldım ben hastanede kanamam çok oldu ama şimdi normale döndü toparlandım iyi ki de normal doğum yapmışım dedim benim hikayem de böyle biraz uzun oldu kusura bakmayın herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum sorularınız varsa bebişten vakit buldukça cevaplayabilirim 😊