Herkese hayırlı günler kızlar bugün hastaneye gittim uzun sure sonra randevu bulabildim bunuda 2 hafta oncesinden zar zor buldum geliyim konuya sivasta yasayan hanimlar bilir yari özel bu hastane bugün selin mutlu diye bi doktora denk geldim değişiyor sürekli doktorlar ve odasindan ağlayarak çıktım o kadar asagilayarak konustuki sinirlerim bozuldu ben 2 aydir randevu bulamıyordum bu 2 ay icerinde randevusuz gittim sonuc icin cikmamisti 2 hafta daha var dediler ayrintili haftam geliyordu gondermedi randevu icin neyse baska bi hastaenin acilinde muayne oldum birde sehir disina ciktim orda gittim burda bulamayinca internet üzerinden veya arayarak aliniyor randevu zaten ve ne zaman girsem hep dolu zor güç bugüne buldum ogrencisi vardi ilk girdigimde o sagolsun randevu icin kagit verdi durumu anlattim cuma gününe haftam bitmeden randevu bulabildim çok şükür ayrintili için doktor geldi anlattim onada ayni sekilde bana yalan söyleme bahane üretme dedi neden yalan söyleyim doktor hanim dedim bulamadim randevu dedim bunuda cok zor buldum tesadüf dedim sonra ultrason bakarkende sürekli yalan söyleme bahane uretme diye söylenerek baktı bütün muayne boyu bunlari tekrarladi kanda vermemissin hic oh felan dedi bende siz istiyceksinizki bende gidip vericem dedim kafama göre tahlil yaptiramam heralde dedim ikili icin ve sonuc gelince neden beni yonlendirmediler yada su tarihte bu tarihte gel demediler dedim sej gelicen soyluycen diyo ben soyledikten sonra ben yaptiktan sonra sen ne diye doktor koltugunda oturuyorsun yani ikinci konuya geleyim galiba belirli günler ayni doktorlar oluyormuş onerdiginiz memnun kaldığınız doktor ve orda hangi günler oluyor onerebilirmisiniz sıkıldım artik yani iki oldu dengesize denk geldim digerlerinden cok memnundum isimlerini almayi akil edemedim en azindan doktorum sabit birisi olur tatsiz olay yaşamam