selam kızlar durumum çok kötü uyuyamıyorum sürekli kaşınıyorum ayaklarımı yara ettim. en çok el ve ayaklarım kaşınıyor ama bacak ve kollarda da geziyor. acile gittim doktor kan tahliline baktı sorun yok zaten doğuma az kalmış ilaç veremem sabret dedi.
bugün tekrar kadın doğuma gittim açlık safra testi istedi tekrar kan verdim sonuçlar yarın çıkacak.
aramızda böyle bir problem yaşayan var mı? neler çare olabilir lütfen yardım edin 😔
soğuk uyguluyorum sürekli yağlar kremler deniyorum fayda etmiyor.