Kızlarr bunu yazdığıma inanmıyorum fakatt 37+4 günlük hamileydim cuma günü sezeryanım vardı iri olabileceği gerekçesiyle doktorum sezeryan önermişti gece 02.30 da suyum geldi 03:00 de hastanedeydim 1 cm açıklık ile gelmiştim saat 05:00 de tekrar muayane oldum 5 cm açıklıktı saat 07:50 de 10 cm dedi 08:05 geçe kızımı elime aldım vee serum taktırmaya kan görmeye dayanamazdım asla resmen bir mucizeye tanıklık ettim devamlı Sümmes Sebila Yesserahu okudum salavat getirdim ve abdestli doğuma geldim kendinize inanın Rabbinize sığının sağlıcakla kucağınıza alın😍😍