Kizlar merhaba ben bugun tam 7 haftaligim. Bata gore 5+4 de kese gorunmustu. Cuma gunu tekrar gidecegim 7+4 oluyorum bebek ve kalp atisi duysr miyim? Birde ufak tefek sizlanmalar disinda cok belirtim yok kanamam da yok sukur saglikli ilerliyorum demek midir tecrubelerinize gore ☺️