BirTim Pinar_yildiz06 35+6 oldum, 06.06.2023 doğum olacak. Ben sezaryen istediğim için bugün tarih belirledik doktorumla 🙃🙃💙
Pinar_yildiz06 unlusura Bende korkuyorum çoğu şeyden ama yaşicaz iste Rabbim kolaylikla dogurmamizi nasip etsin hepimize
yanlisanlamaama Pinar_yildiz06 bu hafta belli olacak büyük ihtimalle sezaryen olacak benim sağlık sorunlarımdan dolayı bide bebeğim iri 32deyken 2300dü kilosu normali beklersek 4ü geçebilir dedi 🥲
Cicegim38 Pinar_yildiz06 sezeryan deyilde 1 hafta onde kilosu oldugu icin 39 haftada alicani soyledi normal olursa normal sezeryan.olursa sezeryan dedi 4 hafta sonra dedi💋
zeynepey Pinar_yildiz06 35inci haftaya daha yeni girdik ama bebiş bir hafta önden gidiyor ve 2 cm açılmam varmış, biz ertelemeye çalışıyoruz süreci 😔
Avokadoluhayat zeynepey merhaba ben de 35 e bgn girdim. Gecen hafta gittik kontrole. Sizin 2 cm acıklıgını nasıl anladı nasıl bir süreçte belli oluyor?
Gizemcikkk 35+1 gittiğimde gün verecekti ama hafif sancı çıktı nstde. 38.haftayı oldurmaya bakalm dedi sanırım bu cuma gün verir 😊
BirTim Busrace7 doktorum gelişimine göre belirledi tarihi normalde 39da yapacağız diyordu. 38 olarak karar verdi
Busrace7 Pinar_yildiz06 elisa nasipse ismi nefes darlığı bende çık hele çarpıntı nabzım 160 ı gördü kardiyolojiye gönderdiler