Gamze_cnky Nesee221 genelde herkes kullanılıyor , bazı insanlar kullanmak istemiyorum diyip kullanmıyor. Ben de kullandım.
Aysee1123 Nesee221 Doktorumun önerdiği verdiği herşeyi kullanıyorum elbette faydası olur zararı olmaz 👍
Sevvalerdmm Nesee221 kesinlikle kullan canım gebeliğe de hazırlıyor bebek gelişimini de etkiler ben hamile kalmak istiyorum diye gittiğimde folik asit yazdı doktor o ay hamile kaldım zaten 12. Haftana kadar da kullan dedi Imom Primo kullanıyorum
Sevvalerdmm Nesee221 Nesee221 Protestan bana ilk düşük yaşadığımda yazmıştı kanamam olduğu için ama düşmesine çare olmaz tutunacaksa tutunmasını sağlar dedi
minikmucizeemaak Nesee221 Doktorumun önerdiği herşeyi kullanıyorum, çok güveniyorum. 10+6 haftalığız kullanıyorum gebelikten önce de kullandım