Rabissskemal Kızlar 12+4 de kiz bebeği olcagini öğrenen var mı acaba ? Kız bebek kendini göstermez diyorlar erken ondan soruyorum 😍
Kader5138 Rabissskemal ilk gebelikte 12. Haftada kızın olcak dedi doktor ve kizim oldu şimdide kıza benziyor ama yanılma olabilir Kordon var dedi
batununannesi__ Rabissskemal 11 haftalıkken erkek gibi dedi ama kesin konuşmadı erken olduğunu söyledi
guzelanne01_ Rabissskemal kızımı 14 ila 15 hafta arasında öğrendim netleşmesi 18 .haftayı buldu☺️ Oğlumda 12+6 da öğrendim doktorum %99 erkek dedi
Rabissskemal Aysee1123 Bende bugün gittimmmm de dedi %80 belli ama haftaya net soylim ondan erkek bebekler erken gösterir ondan dedim acaba kız mı çok heyecanlıyım ya ilk bebeğim 😍🤲🏻
Deletedmom_103 Rabissskemal ayy bizde bugün 10+5iz doktor erkek tahmininde bulundu haftaya kesin söylerim dedi 🌺
Aysee1123 Rabissskemal Benimde ilk. Gösteren gösteriyor ya gören doktorda görüyor yani. Benim doktorum ilkinde net demişti sonra iyice netleşti zaten şuan 18. haftanın içindeyim. Hayırlısı olsun az daha bekleyin bakalım 😊
Rknvlkn Rabissskemal bana kızımda 12+3 de erkek gibi dedi ama 16 da kız olduğunu öğrenmiştim 5 yıl önce şimdi 2. Gebeliğim bakalım ne olacak 11 haftalığım