hllkrks teşekkür ederim. Ben yarım limonu sıktım, içerisine iki diş sarımsak doğradım minik minik. Bir buçuk yemek kaşığı da bal koydum. Bunu karıştırıp yedim. Bunu bebek doğunca da çok tavsiye ediyorlar bebeğin hasta olması durumunda siz yeyin sütünüzden bebeğe de geçer diyorlar. Bebek ek gıdaya geçince ürünleri tüketmeye başladığında ona da verebiliriz. Sağlıklı bir şey , sarımsak da olduğu için direk antibiyotik etkisi.