ES_es-Es Hanımlar bebekler çok hızlı büyüyor kıyafetleri çabuk küçülüyor diyor deneyimli olanlar ama kafam çok karışık biraz 0-3 ay aldim ama çoğunlukla 3-6 ay almak mi mantıklı olur ,nasıl yaptınız neler aldınız
Duygu_23456 ES_es-Es ben iksinide çok fazla aldım ama keşke 0_3 daha az alsaydım çok çabuk büyüyorlarmış.
Hizligonzales ES_es-Es ben hrpsinden 5er tane almistim tulum zibin alt ust seklinde 0-3 ve 3-6 seklinde biraz acikcasi bebege de bagli benim oglum minyon yapiliydi 0-3 leri bile 2ay giydi ama giyemeyen bebeklerde var tabi.
Babyykmz ES_es-Es ya bende boyle dusunerek alisveris yaptm bir bakdim hic 0-3 ay kiyafeti almamism bu kezde acikta kalir diye korkuma 4 5 parca 0-3 ay almak zornda kaldm insallah hepsini giyer buyumeden 😅 hatta abartip hep 3 6 ay ve 6 9 ay aldim bizimki iri olur diye diye buyuk buyuk aldm hepsni 😀
Deletedmom_52 Benim kızım yaz bebeği olacağı için yazlık bir kaç parça 0-3 aldım bir kaç parça tulum onun dışında 3-6 aldım zaten 3-6lar büyük oluyor altıdan da çok giydirebilirim diye düşünüyorum bir de yenidoğan takımı falan alıyoruz onlar da yeterli olur ilk 3 ay için dedim 🤔
ES_es-Es Deletedmom_52 benimde öyle nasip olursa ağustos görünüyor ve aslinda biraz da o yüzden kararsizim uzun uzun 3-6 ay tutumları mantıklı geliyor ama bilemedim so ra yeni doğunca açıkta kalmasın 🙈
ES_es-Es Duygu_23456 10, 11 takım ve tulum karışık yeterli olur değil mi ilm 3 ay için yada hepsini 0-3 ay almasam mı
Deletedmom_52 ES_es-Es ay yok kalmaz nolacak hep uzun kollu aldım ben bebek olacak zaten ilk üç ay bebek üşür diyor herkes öyle sıfır kollu bebek görmedim ben hiç 🤣🤣
ES_es-Es Hizligonzales ben aslında zıbın nerdeyse bi 10 tane 0-3 ay aldim o zman daha zibin o şekilde almayayım. Gerisine de dediğiniz mantıklı
ES_es-Es Deletedmom_52 aynen ben atlet falan biraz abarttım sanırım sıfır kollu biseyler hep kızdı annem sen kendin gibi çocuğu da soyma diye🙈üşür ince giydirme diyor hep
ES_es-Es Babyykmz siz 1 yasa kadar gitmişsiniz nerdeyse 😅 ben şimdilik 3-6 yi gecmeyeyim ,zaten riskli hamilelik surecindeyim hep netten alıyorum ama daha sonra gidip kendim gezip almak istiyorum hep
runkli0606 ES_es-Es kesinlikle 5 er takım yeterli çocuk kilolumu olacak zayıftı olacak belli değil doğduktan sonra gelişimi nasıl olacak belli değil bence 3-6 ay ağırlıkta olması mantıklı ama fazla fazla almak bence iyi değil doğduktan sonra ihtiyaca göre almak daha iyi bence
ES_es-Es runkli0606 şimdilik çok almadım aslinda ama favorime ekledigim şeyler çok onlar da 3-6 vereyim en iyisi siparisleri
Deletedmom_52 ES_es-Es hahahaha doğru söylemiş Annen içinden giydirirsin sıfır kolluları tulumların içine ☺️♥️
Babyykmz ES_es-Es ben biraz gezip aldim ama genelde internetten aldim. Gezerek almak cok hosuma gitmedi acikcasi 😅
Betulxxx ES_es-Es 6 aylık bebeğim var canım. 1 aylik olduğunda. 0-3 aylık aldığım sacede altlar oluyordu. Tulum zıbın vs olmuyordu. Bebeğim 3150 Gr doğdu kilolu da değildi. Ona göre al
ES_es-Es Betulxxx ya bunu söylediğiniz iyi oldu az alayim ben en iyisi 0-3 ay olarak, peki tulum mu daha iyi alt üst takım mı sizce