000 Hamilelikte diş ağrısına neler iyi geliyor iyi gelen yöntemleriniz varsa yazabilirmisiniz yirmilik dişim çok ağrıyor bazen şuanda apse gibi olmuş kulağım felan tıkandı bunun yüzünden siz böyle diş ağrısı yasadiysaniz neler yaptınız
Elf69 000 yanağınıza bol bol buz koyun, tuzlu su ile gargara yapın ve dişinize sarımsak koyabilirsiniz bana iyi gelenler bunlardı
Youngmotherr 000 daha geçenlerde post bile açmıştım bunun için , dişimin arasına bir şey sıkıştı sandım kürdanla çıakrayım derken parça çıkardım gece ağrım vardı şimdi ağrılardan eserim kalmadı bana en iyi buz geliyordu bazen buz bile yiyordum 🤦🏼♀️
Muguet90 000 apse olup iltihap olursa bebeğe daha çok zararlı ben lezyonlu dişi agumentin kullanıp çektirdim kadın doğumcumun izniyle , dişinol kullananda çok ama geçici çözümler , kadın doğumcunuzdan konsültasyon alıp dişçiye gözükün derim
Gulsum_coskun 000 kesinlikle karanfil yağı ve elma sirkesini deneyin benim çok işime yaramıştı sadece o rahatlatmıştı ama disiniz kötüyse kadın doğum doktorunuzdan imzalı kağıt alıp diş doktoruna gitmeniz daha iyi olur hamilelikte diş çekilmez diş tedavisi yapılmaz diyorlar ama yalan yapılıyor hatta abseli falansa kesinlikle bi diş doktoru görsün
000 Youngmotherr buzuda deniyim tuzlu suyla gargara yaptım iyi geldi o buzuda deniyim bakalım sağol 🩷
000 Muguet90 apseli benimde başta yoktu yeni yeni olmuş damagi yarmaya çalışıyor altından böyle ufacık görünüyor ama baya kötü yapmış damagi