Mervecet maneviyatını düşünerek belki ikna olabilirsiniz, evet biraz uzun ikinci isim olmaz. Bende eşimin istediği ismi onayladım ilk başta çok ağır geldi ama biraz araştırarak ısındım. Eşiniz neden Abdülhamid istedi bilmiyorum ama Abdülhamid han dan esinlendiyse onun hayatını fln biraz okuyun belki sizdee benim gibi ısınırsnz belki. Olmadı anlaşarak farklı bir isim düşünün, sonuçta ikinizin bebeği ☺️