adn111 Zynpbal_ bu haftada biraz fazla çıkmış gibi benim 38de 40 50 arası çıkmıştı ama doktorun ne dedi
Birogretmenn 34.haftadayım benim bugün 110/60 çıktı doktor bişey demedi sadece ara ara sancın çıkmış dedi
meliiisoz Zynpbal_ düzenli değilse problem değildir diye düşünüyorum kasılma anında sancı çıkar ama başka bir doktora daha görünün içiniz rahatlasın