rabs çişim geldi tuvalete kalktım kendi kendime bakıyım dedim 3 4 santim açılma var ve korkuyorum sabaha kadar bişey olur mu
Laayla rabs acilin yolları taştan vakit kaybetme risk edilecek bi şey değil ne olursa olsun bi git bakalım haber ver sonra da 😍😍
tazecikanneee rabs kendime bakayım derken ? Ebe veya hemşire misin kuzum? Sancın yoksa bekle istersen ama bilemedim şimdi
Rabia06 rabs nasıl 3-4 cm açılma var hemşiremisin canm nasıl anladın ? Suyun geldimi nişanın yada sancın varmı
Deletedmom434 rabs hemşire olmama rağmen ben bile açıklığımı bu kadar net algılamamıştım nasıl baktınız☺️
rabs Deletedmom434 dediğim gibi uzanıp bir parmak öteme bakıyorum açıklığı hissediyorum. daha öncede kendimi zorlmadan baktım rahim ağzına eskisi ile alakası yok yani bildiğin açılma var
Hmervekara Eymenikoo son ayda bacaklar açık şekilde çömelme pozisyonunda ayna tutup kendinize bakabilirsiniz ben perine mesajını yapıyorum kendime
rabs burda ciddi bir şey sordum ben . bi tarafımdan uydurmuyrum emin olmasam yazıp sormam . kendi derdimle uğraşıyorum birde gereksiz sorularınzsorularınza cevap veriyorum. yardımcı olabiolabilecekler yazsın lütfen
Zehrat rabs bende de o kadar vardi açilmam gece sancim başladi nişanim da 1 hafta önce oldu ertesi gün gitttim beni Doğuma aldı cnm sancin önemli çok ağirsa uyuyamazsin bile
ttgb38 2-3 cm açılma ile günlerce bekleyenler var korkmayın su gelirse yada sancıları takip edin düzene binerse ozaman doktora gidin. Yengemden biliyorum Normal kontrolde çatı muayenesinde fark etti doktoru 2 cm açılması vardı eve yolladı dinlen sancılar sıklaşır yada suyun gelirse gel yatış yapalım demişlerdi bence 37. Haftamdayın ama kendime cesaret edip asla bakamam öyle 🤦🏻♀️ İyi cesaret etmişsin daha fazla kurcalama enfeksiyon falan olmasın sancılarını takip et dediğim gibi su gelirse falan ozaman doktorun yolunu tut