Şuan 34 haftalık hamileyim kızım olacak doktor mesanesinde büyüklük var dedi böbreklerine herhangi bisey sicramamis çıkış yerinde darlık olabilir dedi oda doğduktan sonra küçük bı sontayla halledilir dedi ama tedirginim böyle bı durum yaşayan var mı ?