6buçuk haftalık hamileyim bugün doktor randevum vardı kalp atışını duyamadık .Haftaya bir daha gel dedi ,sizce haftaya duyar mıyım? Eğer haftayada duyamazsak bir sıkıntı olabileceğini söyledi . Çünkü haftada bir kere kahverengi lekelenme oluyor. Sizler kaçıncı haftada kalp atışını duydunuz?