Merhaba 28 haftalık hamileyim ve öğretmenim özelde. 16 haziranda okullar kapanıyor ve tam o gün 32+0 oluyorum. Şimdi o gün mü rapor almam gerekiyor yoksa ertesi gün de alabilir miyim? Bir de çalışamaz raporu aldığım zaman yine de maaş alabiliyor muyum çünkü sözleşmem 1 yıl yani eylüle kadar?