Geçmiş olsun canım inşallah düzelir. Ben de yedi Haftalığım. Bugün kontrolüm vardı benimkinin kalp atışları hiç yok. Doktor haftaya tekrar bakacak. Eğer önümüzdeki haftada kalp atışları olmazsa kürtaj yapacak. Çok zor bir durum Allah yardımcımız olsun