Arkadaşlar merhaba. Bugün doktor kontrolüm vardı güya kalp atışlarını dinleyecektim Ama maalesef bebeğimin kalp atışları yok. Kese etrafında kanama var doktor düşük yapabilirsin dedi. Bir hafta sonra tekrar gel yine kalp atışı yoksa kürtaj yapacağız dedi. O kadar çok üzüldüm ki anlatamam. Ben bugün kalp atışlarını duymayı bekliyordum oysaki… Devlet hastanesinde kürtaj olan arkadaşların tecrübelerini dinlemek istiyorum. hangi hastanede oldunuz ve süreç nasıl işledi?