miniklerinannesii00 mmeliikee öyle yapıyorum ama işte bulaşık makinasına bir bulaşık diziyor gülmekten öyle yap böyle yap diyemiyorum 😅😅
miniklerinannesii00 SSumm evet önceden her gün yapardım ama artık bende saldım temizlik olmasa da olur
Rabissss995 miniklerinannesii00 ben ilk transferimde full yatmıştım ve tutmadı. İkincisinde her işimi yaptım rutinlerime devam ettim. Kendimi zorlamadan tabiki. Eğer riskli bir durum yoksa aksine hareket etmen daha iyi
kckfalmily miniklerinannesii00 bence normal hayatınıza kendinizi çok yormadan devam edin. Ablam ilk tüp bebek denemesinde yerinden kalkmamşti doktoru öyle söylediği için ve sonuc tutmadi. Ikincide başka bi doktora gitmisti işinde 1 numara adam o hasta gbi yatıp kalma günlük hayatına oldugu gibi devam et dedi ve sonuc cok şükür hamile kaldı ve yeğenim dogdu suan 8 aylik🥰 bence ne kdr sakınırsan okdr sknti çıkıyor. Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin jnsallh ⚘🌼🤲
Vizyondakianne Pis ev gordum mu sinirlerim tepeme cikiyo tlc deki temizlik hastasi kadinlar gibiyim hamileligim.ilkngununden beri yapiyom yavas yavas ogleden sonraya kadar suruyo ama napim ole rahatliyom
Esracigdem miniklerinannesii00 hamileyken sakın ev süpürme arkadaşım. Valla bana hiç iyi gelmedi. 10 haftalıkken kanama yaşadım.
Gizem60 miniklerinannesii00 canım bende tüp bebek annesi olacağım inş suan 16+6 yım. Hala ev süpürmedim eşim yapıyor . Ben sadece yemek yapıyorum evde temizlik yapmıyorum . Ama dışarıda normal hayatıma devam ediyorum . Evde kendimi yormuyorum yasak değil ama eşim de yaptırmıyor . Hatta ilk zamanlar ağlamıştım ben neden temizlik yapamıyorum diye 😅 şimdi sadece bebeğimi düşünüyorum o iyi olsun da evim çok temiz olmasa da olur . İdare edeceğiz bi süre 🌸
miniklerinannesii00 Gizem60 galiba bende alışma sürecindeyim şimdiye kadar hep temizliklerimi ben yaptım başkasına çekiniyorum daha doğrusu ama alışmak zorundayım çünkü bebişim temizlikten daha kıymetli 🥰
miniklerinannesii00 anka01 evet riske atmak istemiyorum sadece ben mi böyle düşünüyorum diye buraya sormak istedim