Sevda08 Kizlar 9+3 teyim bulantım azaldi kaç gündür sadece sabah bulantı kusma yaşıyorum gün içinde olanlar kayboldu benim bı önceki gebelikte bebegimin kalbî durmuştu bundada ayni seyi yaşarım diye cok korkuyorum bu durumu yasayaniniz var mı
Aysee1123 Sevda08 Kötü düşünmeyin azalmasıda çok normal herkeste uzun sürecek veya olucak diye birşey olmuyor biliyorsunuz kafanıza takıp stres yapmayın
Sevda08 Aysee1123 vallahi stresten mahvoldum hergun ağlıyorum belirtilerimi kontrol ediyorum insanin ilk tecrübesi kötü olunca bunada bisey olacak diye çok korkuyor