Merhaba sevgili anneler görüş ve önerilerinizi ihtiyacım.var 7 aylık.hamileyim. alışverişlerde okadar her şeyin pahalı olduğunu gördüm ki keske temiz ikinci el Bi yer olsada dolaşsam dediğim.oldu bir zibin 50 tl olmuş. Şimdi size sorum şu, ben böyle biır fikirle çıksam sizce yürütebilirmiyim? Yani siz olsanız şehrimizde temiz sıfırdan biraz daha eski Bi mağaza olsa bakar alırmiydiniz? Yani sifirin 3 te bir fiyatina,İçerik şöyle bebek araba yürüteç mama sandalyesi kiyafet yani bebek ve çocuğa dair her. şey sadece iç çamaşırı hariç . Cvb lafınız iş fikrimi etkileyecek tir kırıcı olmadan eleştiriye açığım 😊🫡